خرید صندلی اداری وستا با قیمت مناسب و کیفیت بالا می تواند نیاز شما را به داشتن یک صندلی راحت برآورده سازد. این نمونه از صندلی ها امروزه به دلیل راحتی و کیفیت بالا به صورت گسترده در ادارات و کارهای اداری مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید صندلی اداری وستا با قیمت مناسب

مهم ترین ویژگی های صندلی اداری وستا

مهم ترین ویژگی های صندلی اداری وستااگر شما کارمند باشید و مجبور باشید هشت ساعت در روز بر روی یک صندلی نامناسب نشسته باشید حتما” متوجه خواهید شد که یک صندلی راحتی اداری داشتن در یک اداره یک نعمت بزرگ و وصف ناپذیری است.

از انواع صندلی وستا می توان به نمونه های زیر اشاره نمود:

  • صندلی معاونت
  • صندلی انتظار
  • صندلی کنفرانسی
  • صندلی کارمندی
  • صندلی طبی

آیا از ویژگی های صندلی اداری وستا اطلاع دارید؟

از مهمترین ویژگی های این صندلی ها می توان به داشتن استاندارد از نظر ابعاد و اندازه اشاره نمود، این محصول با ارگونومیک بدن مطابقت دارد و به ستون فقرات آسیب نمی رساند.

همچنین در تولید این نمونه از محصولات می توان به استفاده از مواد مواد اولیه مرغوب اشاره کرد استفاده از متریال های مناسب جهت تولید این محصولات موجب شده است تا صندلی اداری وستا از بهترین نمونه ها به شمار رود.

از ویژگی های این نمونه از کالاها توجه به شکل ظاهری این محصول اشاره کرد، شما تصور نمایید که در کنار این همه شلوغی وسایل اداری، وجود یک صندلی با طراحی زیبا چقدر می تواند موثر باشد.

ویژگی ها و کیفیت بالی این محصول در کنار قیمت مناسب آن موجب شده است تا این محصول طرفداران زیادی در داخل کشور داشته باشد و بتواند با کسب رضایت مشتریان، خود را به عنوان یک برند معتبر مطرح نماید.

صادرات صندلی اداری وستا به قیمت کارخانه

ایران با توجه به داشتن مواد اولیه ارزان جهت تولید صندلی و مبلمان از ظرفیت بالایی برخوردار است و موجب شده است تا ایران به عنوان یکی از کشور های مطرح در این زمینه در جهان به شمار رود.

میزان ارزش تولید جهانی مبل در جهان به ارزش 437 میلیارد دلار می باشد که تجارت جهانی این محصول به میزان 147 میلیارد در جهان بود این آمار مربوط به سال 2015 می باشد که مطمئنا امروزه این رقم بسیار بیشتر از این خواهد بود.

در این میان سهم آسیا 30 درصد بود که 20 درصد از این تجارت متعلق به چین و تنها 2 درصد از آن به ایران تعلق دارد..با توجه به گستردگی این بازار و قابلیت اقتصاد ایران انتظار می رود تا با یک برنامه صحیح سهم بیشتری را از این بازار بدست آورد.

مواد اولیه تولید این نمونه از صندلی ها مانند مواد پتروشیمی یا چرم و فولاد در ایران به راحتی تولید می شود و همین امر موجب شده است تا تولید کنندگان این محصول با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و طراحی مدرن، توانایی تولید محصولات باکیفیت را داشته باشند که نه تنها در داخل رضایت مشتریان خود را فراهم می سازند بلکه توانایی رقابت با محصولات مشابه خارجی را نیز دارند.

کشور های مانند عراق ، افغانستان، امارات ، کشور های آسیای میانه از مهمترین وارد کنندگان این محصولات به شمار می روند صادر کنندگان این محصولات می توانند با صادرات این محصولات نه تنها سود خوبی را برای خود به ارمغان آورند بلکه موجب ارزآوری برای کشور و رونق اقتصاد کشور نیز می شوند

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *