صندلی ام پی نوردی (EPWs) وسایل اساسی افراد معلول برای تحرک و کیفیت زندگی هستند. با این حال ، طراحی EPW های معمولی ، غلبه بر موانع معماری ، مانند محدوده ها و رمپ های شیب دار را برای کاربران به چالش می کشد.ما در این مقاله به موضوعات مهمی میپردازیم ، مانند : 

خرید بی واسطه صندلی ام پی نوردی

کاربرد اصلی صندلی ام پی نوردی

کاربرد اصلی صندلی ام پی نوردی صندلی ام پی نوردی درجه دو های فعلی فاقد ثبات هستند ، که ممکن است منجر به ضرب و شتم شود که باعث آسیب دیدگی کاربر شود. ویلچر روباتیک تقویت کننده تحرک جایگزین  صندلی ام پی نوردی درجه یک است ، که در آزمایشگاه های تحقیقاتی مهندسی انسانی طراحی شده است ، به منظور بهبود قابلیت تحرک و دستیابی کاربران  ام پی در طیف گسترده ای از محیط های داخلی و خارجی طراحی شده است.

ارتفاع صندلی و شیب صندلی را می توان با استفاده از محرک های پنوماتیک متصل به 6 چرخ  ام پی تنظیم کرد. روش: در این مقاله به بحث در مورد طراحی و توسعه  ام پی ، از جمله سینماتیک آن ، حاشیه پایداری ، و محاسبه مرکز محل توده در هنگام اجرای برنامه های تحرک آن از صعود / نزولی و کنترل نگرش می پردازیم.

. دوربین های ضبط حرکت زاویه صندلی و حرکت مشترک بازوهای 6 چرخ را در طی فرآیند صعود / نزولی مهار می کردند. مرکز محل استقرار توده بر روی صفحه نیرو برای تنظیمات مختلف ردپای ثبت شد. یافته ها: نتایج نشان داد که مساحت ردپای با موقعیت چرخها در برنامه های صعود / نزولی و کنترل نگرش تغییر یافته است. محل مرکز جرم در هنگام تکیه کاربر به طرف خمیده 30 میلی متر پیمود ، و رول صندلی و زاویه زمین به ترتیب در هنگام صعود و نزول ، به ترتیب 0 درجه و 4.0 ± درجه بود. نتیجه گیری: علیرغم تغییر کاربری و تغییر زاویه صندلی ،  ام پی پایداری خود را حفظ کرد زیرا مرکز جرم در هنگام اجرای برنامه های تحرک خود ، همچنان روی پای صندلی چرخدار باقی مانده است.

فروش ویژه صندلی ام پی نوردی

فروش ویژه صندلی ام پی نوردی کارخانه توليد کننده صندلی ام پی نوردی براي فروش بيشتر و بهتر محصولات توليدي خود نمايندگي هاي فروش را در سطح شهرها قرار داده اند تا بتوانند بدون واسطه و با قيمت پايين تري کالاهاي خود را به مشتريان خود عرضه نمايند.

مشتريان براي خريد محصول مورد نياز خود به نمايندگي هاي فروش و کارخانجات مراجعه مي نمايند تا بتوانند کالاي مورد نياز خود را با قيمت و کيفيت مورد نظر خود خريداري نمايند.

کارخانجات توليدي براي توليد محصولي با کيفيت بالا از مواد اوليه با کيفيت و درجه يک استفاده مي نمايند تا بتوانند با توليد کالايي با کيفيت بالا و قيمتي مناسب توجه بسياري از مشتريان را به سمت کالاهاي خود جلب نمايند و اين گونه مي توانند با فروش بيشتر ميزان توليد خود را افزايش دهند.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *