امروزه، برای تهیه یک صندلی مدیریتی مناسب، باید نهایت دقت را کرد. به دلیل اینکه، اگر یک صندلی خوب و استاندارد را نخرید، علاوه بر هدر دادن پول خود، عوارض زیادی را به همراه دارد. خرید  صندلی مدیریتی، با توجه به کیفیت و استفاده از ابزار های مناسب در ساخت آن و همچنین، تایید شده به وسیله متخصصین ارگونومی انجام می پذیرد. در هنگام خرید، داشتن گارانتی و ضمانت نامه معتبر الزامی است.

 

یک صندلی مدیریتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از ویژگی های مهمی که یک صندلی مدیریتی باید داشته باشد، ارگونومی مناسب و راحت بودن آن است. بنابراین، افراد باید به این نکته توجه زیادی کنند و برای آن اهمیت زیادی قائل شوند. زیرا، کارکنان برای مدت زیادی در طول روز از آن استفاده می کنند و باید، استاندارد های لازم در آن رعایت شده باشد، تا هیچ عوارض و بیماری برای افراد به وجود نیاید. در حال حاضر، تنوع صندلی مدیریتی در بازار زیاد است، که هر کدام قیمت و مزایای خاص خود را دارند.

یکی دیگر از خصوصیت های مهم که باید مورد توجه قرار گیرد، ارتفاع صندلی است. این محصول، باید طوری باشد، که با توجه به اندازه و سطح راحتی کارکنان تنظیم گردد. صندلی های مدیریتی متنوع، به شکل های مختلفی قابلیت تنظیم شدن دارند و این کار، از طریق اهرم و دستگیره های مخصوص انجام می پذیرد. از طرفی، باید با کف زمین زاویه نود درجه را ایجاد کند، تا در هنگام نشستن پاها راحت باشند. پشتی صندلی، نباید بیش از حد، سخت یا نرم و استفاده از آن برای کاربر، باید آسان باشد.

مواد اولیه به کار رفته در طراحی و تولید صندلی مدیریتی، باید از سطح کیفی بالایی بهره ببرد و خیلی زود، دچار خرابی و فرسودگی نشود. همچنین، تمام خصوصیات ارگونومی را دارا باشد، تا بتواند از ستون فقرات، به خوبی محافظت کند. در این صورت، کارمند هیچ گونه احساس ناراحتی نمی کند و می تواند برای ساعت های متوالی از آن با آرامش استفاده کند. استفاده از استراحتگاه مناسب برای دست، از خصوصیت های مهم است. این بخش از صندلی، باید طوری طراحی شده باشد، که دست به راحتی روی آن قرار گیرد.

شرکت پخش صندلی مدیریتی

شرکت پخش صندلی مدیریتی، سعی بر آن دارد که بهترین محصول را طبق استاندارد های جهانی و داخلی و همچنین، با کارایی و عملکرد مناسب، به طور وسیعی در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دهد. لازم به ذکر است، که قبل از تهیه صندلی، کارمندان صندلی های مختلف را تست کنند. به دلیل اینکه، استفاده از یک محصول مناسب و با کیفیت عالی، نقش مهمی را در بالا بردن بهره وری و خلاقیت کارمندان ایفا می کند.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *