توزیع صندلی کارمندی صدفی در سراسر کشور در برندهای معتبر و در نمونه های متنوعی انجام می پذیرد. در طراحی صندلی کارمندی از ترکیب فلز و آلیاژ استیل استفاده می شود و این محصولات در نمونه های مختلف در طرح های متنوع به مشتریان ارائه می‌شوند.

مهم ترین ویژگی های صندلی کارمندی صدفی

صندلی کارمندی در راستای که در محیط‌ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد در نمونه های متنوعی تولید می شود.

برای طراحی این محصول از ایده‌های منحصر به فرد استفاده می‌شود تا در نهایت محصول بتواند ویژگی های متفاوتی داشته باشد. از مهمترین ویژگی صندلی کارمندی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این صندلیها باید دارای پشتی ضد تعریق باشند تا وقتی شخص به آن تکیه می کند عرق نکند.

هم چنین بهترین صندلی کارمندی باید دارای ارتفاع مناسب باشد و ارتفاع آن نسبت به قد فرد مصرف کننده قابل تنظیم باشد.

از دیگر ویژگی های صندلی کارمندی خوب می توان به این مورد اشاره کرد که باید دارای کفی  مناسب و استاندارد باشد تا وقتی که شخص روی آن می نشیند آنقدر  سخت نباشد که باعث آزردگی و رنجش فرد شود.

توجه به طراحی دسته صندلی کارمندی نیز می تواند جزو ویژگی های منحصر به فرد این محصول باشد. صندلی کارمندی در نمونه‌ های مختلفی طراحی می‌شود که امروزه صندلی کارمندی صدفی در بازار دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد.

قیمت عمده صندلی کارمندی صدفی

همانطور که اشاره کردیم صندلی کارمندی صدفی در بازار دارای طرفداران زیادی می باشد.  این محصول به نوعی طراحی می‌شود که از دیگر نمونه صندلی های کارمندی متفاوت است.

قیمت صندلی صدفی در مقایسه با دیگر صندلی های کارمندی مناسب است. این محصول طبق قابلیت هایی که دارد، قیمت مناسب و  ویژه به خود گرفته است. اگر بخواهیم به معرفی انواع صندلی کارمندی بپردازیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صندلی کارمندی صدفی
  • صندلی مدیریتی
  • صندلی پذیرش
  • صندلی کلاسیک
  • صندلی آموزشی
  • صندلی کامپیوتر

جالب است بدانید صندلی کارمندی صدفی در بازار با نام صندلی اپراتور نیز معروف است. در طراحی صندلی کارمندی صدفی از آلیاژهای استیل برای طراحی بدنه استفاده می‌شود و این صندلی ها معمولاً دارای دسته های ثابت هستند که در طراحی آنها از مواد ارگانیک و پلاستیک استفاده می شود.

صندلی کارمندی به نوع طراحی می‌شود که زاویه مناسب بین ساعد و بازو کاربر ایجاد می‌کند و می‌تواند طبق اصول ارگونومی کاملا منطبق با بدن کاربر باشد. در پوشش دهی  این صندلی  از فوم سرد روکش دار چرمی یا پارچه ای استفاده می‌شود که می‌ تواند راحتی و آسایش را برای مصرف‌کننده به ارمغان بیاورد.

سخن آخر

اگر شما هم خریدار انواع صندلی صدفی کارمندی با قیمت عمده، مناسب و اقتصادی هستید، می توانید روی مجموعه آرسیت حساب ویژه ای باز کنید. این نمایندگی ضمن حذف واسطه ها، امکان خرید مستقیم با قیمت عالی و کیفیت تضمینی را فراهم نموده است. همین حالا با مشاورین ما در تماس مستقیم باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *