یک مدیر یا کارمند اداری، مدت زمان زیادی را در حالت نشسته به سر می برد تا کار هایی را که نیاز به فکر و تمرکز دارد، انجام دهد. نشستن طولانی مدت به اندازه انجام کار های فیزیکی سنگین، آسیب آفرین است و می تواند مشکلات جبران ناپذیری را برای شخص در به خصوص در قسمت کمر و ستون مهره ها ایجاد کند. به همین جهت استفاده از صندلی مدیریتی ارگونومی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم و با مرکز توزیع بی واسطه صندلی مدیریتی ارگونومی آشنا می شویم.

توزیع بی واسطه صندلی مدیریتی ارگونومی

آشنایی با مشخصات بارز صندلی مدیریتی

آشنایی با مشخصات بارز صندلی مدیریتی مهم ترین و کلی ترین مشخصه یک صندلی مدیریتی، ایجاد احساس راحتی در هنگام نشستن است. به نحوی که علاوه بر لذت بخش بودن، پس از چند ساعت کار مداوم در حالت نشسته، هیچ گونه درد و ناراحتی در قسمت های کمر و گردن و غیره ایجاد نکند.

صندلی مدیریتی دارای پشتی و پایه های قابل تنظیم است و از شیب مناسبی برخوردار است تا انحنای ستون مهره ها حفظ شود و فرد دچار بیرون زدگی دیسک و دیگر مشکلات اسکلتی یا عضلانی نشود. هم چنین چرخ های قسمت پایه امکان چرخش 360 درجه و جابجایی را تسهیل می نماید.

در طراحی صندلی ارگونومی مواردی همچون ارتفاع شخص در حالت نشسته، ارتفاع سر، چشم و فاصله آن تا میز کار، ارتفاع آرنج، ران، ساعد، بازو، عرض شانه و حتی عمق شکم و دیگر موارد به طور دقیق اندازه گیری و در طراحی صندلی در نظر گرفته می شود تا بهترین وضعیت نشستن ایجاد گردد. در نتیجه استفاده از صندلی ارگونومی مدیریتی، تمرکز و بازدهی فرد افزایش می یابد.

در طراحی و تولید این صندلی ها علاوه بر مسائل مربوط به سلامتی و جلوگیری از بروز آسیب های احتمالی به زیبایی و استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و بادوام نیز توجه می شود. روکش ها نیز ضد حساسیت و تعریق است و به راحتی تمیز می شود.

فروشگاه عرضه صندلی مدیریتی ارگونومی

فروشگاه عرضه صندلی مدیریتی ارگونومی قیمت صندلی مدیریتی به نوع طراحی آن بستگی دارد. از صندلی ارگونومیک ساده گرفته تا صندلی های حرفه ای در فروشگاه ها عرضه می شود که هر یک قیمت متفاوتی دارد.

با مراجعه به مراکز توزیع بی واسطه تجهیزات اداری به خصوص صندلی مدیریتی، می توان با قیمت مناسب تری محصول مورد نظر خود را خریداری نمود. زیرا حذف واسطه ها و سود دریافتی آن ها، به طور قابل توجهی بهای تمام شده صندلی مدیریتی ارگونومی را کاهش می دهد.

فروشگاه اینترنتی عرضه ملزومات اداری با برند های معتبر تک صنعت و آریست، امکان مناسبی را برای مدیران فراهم آورده است تا به راحتی اقدام به ثبت سفارش کنند و با مقایسه انواع صندلی های مدیریتی با کیفیت، صندلی مورد نظر خود را برگزینند.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *