یکی از صندلی هایی که طرفداران مخصوص به خود را دارد و بسیار راحت و کاربردی بوده، صندلی تابوره ای است. این نوع صندلی که بیشتر برای مراکز درمانی و یا مراکز زیبایی و آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت بسیار خوبی داشته و بازار فروش بالایی دارد.

خوشبختانه تولیدکنندگان موفقی که صفر تا صد تولید این صندلی را در داخل کشور با استفاده از مواد اولیه داخلی انجام می دهند، در زمینه تولیدات این کالاها کشور را به خودکفایی رسانده اند‌.

بازار فروش صندلی تابوره ای

انواع صندلی تابوره ای باکیفیت

انواع صندلی تابوره ای باکیفیت

برای خرید صندلی تاب اوری با کیفیت باید دقت کنید که بر اساس نیاز خود اقدام به خرید کنید چرا که انواع مختلفی از این صندلی وجود دارد و برای استفاده های مختلف به کار می روند.

ما در اینجا به چند نوع این صندلی به صورت مختصر اشاره می کنیم.

صندلیهای تابوره ای تولید شده در بازار در انواع مختلف بدون تکیه گاه، تکیه گاه دار، ثابت و چرخدار نیز وجود دارند.

  1. انواع مختلف بدون تکیه گاه این نوع صندلی ها معمولاً ثابت بوده و برای استفاده در مراکز پزشکی یا اتاق عمل ها کاربرد دارد. این نوع صندلی دارای نشیمنگاه چرمی است که توسط ابرهای ضخیم یا فوم درست شده‌اند و راحتی نسبی را برای فرد استفاده کننده به همراه دارند.
  2. انواع صندلی تابوره ای با کیفیت که با تکیه گاه ساخته می شوند معمولاً تکیه‌گاه کوچکی دارند که برای رفع خستگی کوتاه مدت مناسب بوده و معمولاً در طولانی مدت به آن تکیه داده نمی شود. این نوع صندلی ها معمولاً چرخدار بوده و برای استفاده در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی مناسب تر آنچه را که نیاز به راه رفتن و جابجایی را برای فرد استفاده کننده راحت‌ تر می کنند.

در انواع مختلف این نوع صندلی ها شاسی ها و دستگیره هایی برای تنظیم ارتفاع وجود دارد که با توجه به قد افراد و عملکرد موردنظر میتوان بلندی و کوتاهی آنها را تنظیم کرد.

معمولاً پایه های به کار رفته برای حفظ تعادل این صندلی ها به تعداد 5 عدد می رسد و و هر چه قدر صندلی بزرگتر باشد لزوم استفاده از این میله ها به تعداد بیشتر بالا می رود.

قیمت صندلی تابوره ای جدید

قیمت صندلی تابوره ای جدید

قیمت صندلی تابوره ای به دلیل اینکه تولید صندلی در داخل کشور انجام می گیرد و از قطعات وارداتی استفاده نمی شود بسیار مناسب بوده و اکثر اقشار جامعه توانایی خریدن این نوع صندلی را دارند.

خوشبختانه تولیدکنندگان موفق و معتبری در کشور وجود دارند که علاوه بر فروش، حضوری فروش غیر حضوری نیز داشته و از طریق اینترنت و به صورت آنلاین، جزئیات کالاهای خود را درون سایت های خود قرار می دهند که مشتری بتواند بدون واسطه و با بررسی کامل جزئیات به خرید اقدام کند.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *